3.41
Sunday, June 13, 2010
Friday, May 28, 2010
28.05.90
tiada apa yg menarik..tiada apa baru..tp aku kehilangan barang paling berharga..
terima kasih kawan2 dgn ucapan2 itu...
Selamat Ulang Tahun Rusydi Amir...
terima kasih kawan2 dgn ucapan2 itu...
Selamat Ulang Tahun Rusydi Amir...
Wednesday, May 26, 2010
Friday, May 21, 2010
puaskan nafsu..
sudah lama aku mengidam nk tgk cter Green Zone by Paul GreenGrass...
sbelum nie mcm x berkesampaian nk tgk..tau2 cter tuw dh xkluar lg kat panggung..hampa disitu yer..then td,aku ternampak cter nie kat pasar mlm..
x pikir ape aku trus bli...trus blk rumah...masuk bilik...n trus layan nafsu...
criter nie sgt best yer adik2...aku puas!!
sbelum nie mcm x berkesampaian nk tgk..tau2 cter tuw dh xkluar lg kat panggung..hampa disitu yer..then td,aku ternampak cter nie kat pasar mlm..
R : "gambar cantik ka?"
C : "sudah cantik maa.."
R : "brapa ringgit?"
C : "mulah punya..lapan linggit.."
criter nie sgt best yer adik2...aku puas!!
Thursday, May 20, 2010
YU
jangan sesekali cuba utk menipu aku walaupun sebesar zarah skalipun..
ble aku dh mula percayai kau,itu bermakna kau tersenarai dalam org2 penting dlm hidup aku..
aku tahu semua ape yg berlaku tentang diri kau seharian..
jika kau cuba untuk menipu aku,,aku tdk akan memaafkan kau dan aku akn menganggap kau sebagai manusia paling S**L didunia...
ble aku dh mula percayai kau,itu bermakna kau tersenarai dalam org2 penting dlm hidup aku..
aku tahu semua ape yg berlaku tentang diri kau seharian..
jika kau cuba untuk menipu aku,,aku tdk akan memaafkan kau dan aku akn menganggap kau sebagai manusia paling S**L didunia...
Monday, May 17, 2010
"i kan memang comel.."
jika muka dia jadi mcm nie,tuw bermakna dia tgh merajuk...cara nk pujuk senang..tidak memerlukan kata2 manis ataupun rayuan..hanya eskrim saja ubat dia!!
kadang2 bdk nie bajet dirinya begitu comel..jd tdk hairanlah klu dia brcakap "i kan comel u...u xtau ker.?"
godaan..yes! godaan nie lah yg aku trima bila dia mengajak aku ker trngganu!dia punya goda..fuhh!! seksi! kalah maria ozawa! dan ya..aku cair.. =P
ahaa..ble dia dh jd prangai camnie,kadang2 rase mcm nk resling dia jer time tuw.,..AWAS!! dia boleh melakukan apa saja yg dia mahu apabila dia sedang gila! walaupun kat sbelah dia ada menteri besar ker,tok imam ker..dia tdk peduli yer!!
oh yess...dia jga sgt ganas..ganas mmg ada byk kategori kn..dan dia dalam kelompok ganas brutal..sepak (tendang), backhand, siku, gigit, penumbuk sume dh lali dgn aku..jgn pikir bdk pmpuan nie blasah x sakit yer tuan2 dan puan2..sgt menusup ke tulang!!Aku tidak berani nk kata dia lah jodoh aku..dan aku tak brani nk ckp dia lah teman sehidup semati aku...apa yg aku brani katakn ialah,dia lah wanita yg aku syg dan kasih seluruh hati aku..ramai yg ckp "klu tgh hangat brcinta,bau kentut pun wangi"...ya! masalahnye sekarang,,bau kentut dia pun wangi nk bwat cemane!! biasalah tuw jeles2 skit,gado2 manje...kn...baru lar org kate ada warna warni dlm hubungan tuw...aku slalu sakat2 dia..bgi dia bengang...hahaha..pastu mula r babak2 cinta kitorg..hihihi...klu nk happy sepanjang mase,,mesti r boringkn...ble dh ada gula,mesti nk ada garam...baru seimbang! kn..
p/s : u... cepat2 gi europe taw!..pastu blk malaysia..jgn lame2!!
nnti i windu.... =D
nnti i windu.... =D
Subscribe to:
Posts (Atom)