Friday, June 5, 2009

oh cuti sem.


cuti sem nie paling3 membosankn wehh..
ape aku nk bwat nih.!
hidup mcm merempat jer kat umah..
mengabiskn boreh jer tiap2 ari..
keje xde!
ble carik keje,,negro 2 bwat tangguh2 plak.!
aku xley hidup dgn mkn tdo mkn tdo jer wehhh...
aku dh borink da nk melepak sane sini..
duit asyik kluar jer!
masuknye tidak!

haishh...
ptg td..
dh buhsan tahap gaban..
pegi golf club..
then..
panjat pokok..
best jgak!
hahaha..
mcm beruk dh aku td..
bg lah aku sedikit ruang utk aku bergembira..


jom kta bwat party!
jom overnite lg!
mmm....

Thursday, June 4, 2009

camera?


persoalan : mengapa aku suka bergambar walhal bukannye aku dpt duit pown!

jawapan : nk bwat camne,aku lahir2 jer dari perut mak aku,aku dh jmpa camera..
mmg aku xley lari lgsung..benda nie telah menjadi sebahagian dan sebati dlm hidup aku..kenapa aku suka bergambar? ble aku mengambil sesuatu gmbar atau merakam sesuatu kejadian,,aku akan berasa puas seperti dilayan seorang bidadari cantik dari kayangan..aku xperlukn wang yg byk,kreta yg mewah,kwn2 yg howt...klu ko bg aku sebuah camera kat aku pown sudah cukup..aku akan mendapat kepuasan aku dgn sendirinya..hasil kerja aku tidak sehebat photographer power..tp aku puas!! paham x? hahaha...sbb mende2 tuw sume adalah hobi semate2 yg xbley aku tggl kn..bley mati klu aku tggl kn...

gmbar diatas menunjukkn seorg bdk yg bermain buayan..time kecik2 aku dlu xde de nk main camtu...aku main pe? main camera laa! percaye or x,time aku kecik camtu aku dh pandai mengendalikn sebuah camera video/foto...aku ada sebuah camera time 2..bpk aku bli kn,,konon2 time 2 aku paling up 2 date laa dari kanak2 yg len!! hahaha...since aku form 3 aku dh mula serius dlm bidang produksi...aku jd cameraman smpi skang..(percaye x?????) xpercaye kn...haha..
xpelar..xpenting.. n n byk peristiwa yg klakar,,baru2 nie aku dpt job produksi IKIM utk menjadi salah seorg cameraman utk MCP diorg..pstu cancel.. nk tau sbb pe?? pihak atasan ckp kat aku "kamu bley bekerja,mmg slalu pun kamu kerja dgn kami,tp skarang takut org pertikaikn kpd kamu,,sbb satu jew..muka kamu seperti budak2 lg.." wakakakakaka.....wateva la...xpe..xkisah..

camera adalah sebahagian daripada aku..bye!

rush photoManiac 7







model : wan
tempat : klcc

p/s : cmmnt plzz...

Tuesday, June 2, 2009

rush photoManiac 6



best ke pic nih?
xpuas hati lg lahh...
aku xreti nk bwat yg gempak2..
jelez tgk photographer yg len..
pic diorg lg gempak..

hmmm...
jelez...

Friday, May 29, 2009

acting..ORG GLER..





maybe korg xphm jln criter yg sbenarnye...
so,bwat2 paham jelar yek..
korg jgn gelak lak!
yelaa,,aku nie mane reti blakon...
sbenarnye test da lame..so,baru skang aku nk upload video nie..
hehehe...
so..
enjoy!



p/s : sorry quality video x bagus..guna hp jerk!

Wednesday, May 27, 2009

Happy Birthday RUSH.!!






tenkiu JEZZ VER 4 diz song..wahh!
makin lame makin tua..
makin lame makin hensem..(ehh prasan)
skarang dh 19 tawun dh aku..
haish..
masih muda..
masih kental..
masih kuat..

guys...
doakn aku berjaya dlm kehidupan aku..
doakn aku bahagia,,
aku mengharap..doa korg..
thankz..
thankz aby..
thankz korg..

HAPPY BIRTHDAY RUSH...
hahaha,,


Wednesday, May 20, 2009

bfday party (kamal & eyqa)










pic yg ke-3 dari atas..
aku kena cmpak dlam kolam!!!!!!!!!
abis basah baju aku ngok!
sape punya bfday nih?
aku plak yg kena cmpak..

ble dh geram,harus lah aku mencampakkn bdk2 lain!
wakakakakkaa...
padan muka korg!
btw,happy bfday eyqa n kamal.!
meriah diknon bfday korg..
haha..