Monday, March 29, 2010

habagano

selesai sudah mcp filem 4 MADU last week..
baru2 nie juga menghabiskan kerja2 shooting bersama senior degree..
shooting short film "DADU" yg menggunakan kamera 16MM..
antara shooting yg paling memenatkan kerana lighting sume gabak2 gler..
lagi besar daripada badan aku..

coming soon ker perak..
mcp untuk UPSI..
ntah konsert amendee ntah..
harap2 ok..
khamis nie aku kena pegi perak dulu bersama 5org rakan yg lain..
nk recee dlu tmpat 2 cemane..
baru aku bley plan nk letak kamera2 aku katne nnti...
then,,sabtu baru pegi blk ker perak dgn bdk2 yg len..

agak memenatkan yer!
mmg pun!
hmmm..

pening..
kewangan kering..
camne nk gi perak?
aduss..
projek x masuk2 lg nih..
ada sessape nk bg aku job?
nk guna duit skit arh,,

asgmnt mmg berlambak nk mati...
skarang nie aku tgh buat 3 asgmnt skali gus!!
camne 2?!
lu pikir lah sendiri..

ok..
my mum dh kompem,dia dh bli rmh kat bkt brntung..
hmmm...
agak sedih jgak..
knp kat bkt brntung?
jauh...
syg nk tgglkan rmh kat ampang 2..
senang nk gi mane2..
sume dekat...
klu bkt brntung ada ape?
monyet??
hutan??
rmh banglo yg kosong?
hmmm...
aku kompem kena pindah..

mgkin lepas nie aku jarang blk ke rmh ble aku dh pindah..
knp?
sbb aku perlukn mase utk aku set kn kat otak aku yg aku dh pindah rmh..
ape jer yg ada kat sane wehh...
aduhh..

nxt week adalah mggu terakhir semester nie..
btol ker?
mcm xcaye jer..
biar lah,,,
klu dh start cuti nnti,,aku nk cari duit..
nk cari kat mane? itu yg kita xtau...yer..


p/s : sape nk pluk aku? sbb aku rindukn seseorang nih..

1 comment: