Tuesday, August 17, 2010

merapu.

aku rase aku makin kurus...
org kurus mcm aku semakin kurus..ape ntah rupanya nnti..
tulang bergerak agaknya...

syukur...biasanya sbelum nie pd pose,aku sering dpt gastrik yg truk...
tp taun nie,mcm dh ok 100%..mybe aku minum air byk sgt..(ada kena mengena ker?)
aku ngidam sgt3 nk men mercun...haih..tringat time kecik2 dlu..
mcm2 mercun aku ada..dpt duit skit,trus bli mercun...
mane nk dpt mercun arh skang? aku tringin nk men kat kawasan kmpung arh,,,
mesti best...
skang nie aku dh jarang blk kmpung...dh 3tahun blk perak..raya kat kL jer...
time kecik2 dlu,aku mcm takot nk blk kmpung..
sbb ape taw,,sbb aku slalu kena gigit tungau kat tuttt...hishh! sumpah seksa!
mau dh jd rupa mcm udang goreng tepung! haha...gatal gler..bodoh punya tungau..
maybe aku jenis berdarah manis..sedap dia gigit yerr,,
tp 2 dulu...mase umur aku 5 6 tahun..
time aku kecik2 aku sgt kaya raya...
duit raya xyah ckp arh..belambak..mencecah ratusan ringgit.!
bdk kecik ble dpt duit byk,,pikir r camne...
bli game...bli mercun..bli itu..bli ini...
pakcik kayo!! =)

raya...
raya taun nie camne lah agaknye..
umur makin meningkat..x sama mcm dulu lg dh..

kawan2 dan sahabat handai yang mengenali diri ini...aku mohon maaf atas segala perbuatan aku yg menyinggung perasaan kamu semua..aku tau blom raya lg..x semestinya time raya je kn baru nk mintak maaf? so, aku harap kalian semua maafkn aku..ok? 0 0...maaf...

semester nie aku kena praktikal...aku blom pikirkn pasal hal 2 lg...hmmm...
aku x sabar nk habiskan diploma nih...aku harap,qualification aku hndak smpi ker master - phD..
aku nk sgt...ada title prof...
prof.rusydi amir rodi...fullammak...amin3...
aku xnk jd org biasa...aku nk jd org luar biasa..

aku rase,,,aku nk keje...
camne aku nk tunjukkan kebolehan aku kpd syrikat luar?
aku xdelar hebat mcm org len...tp aku boley bwat kerja produksi..
nk kerja smpingan...fotografi bwat waktu nie,aku dh kurang skit..sbb bkn musim cuti..
camne? nk kerjaa.....aku tringin gak nk jd FM utk recording studio..
yelahh...asyik pegang camera jerr...otak aku mcm x brkembang..
FM...aku akan try mohon kat astro nnti...klu org astro yg aku kenal 2 ley tolong arh,,

laptop aku kena format...tp ntah blenya aku nk hantar gi format bagai sume..
laptop aku dh gler...kena format bwat kali pertama..
batt hp aku mcm bahangang,,,rosak..dh kembung..
nk bli batt baru...blanje aku? bley?


p/s : tringin nk mkn pizza..sbb mcm dh lame xmkn..haha.. =P

No comments:

Post a Comment