Thursday, May 5, 2011

rezeki

sedang menyiapkan teaser untuk santapan norman kru..
klu ada rezeki, adalah...terus bwat feature film..
short film yg berdasarkan CGI & 3D bukan senang nk bwat..
ambik masa skit lar gayenya..

klu ada org dalam kn best..
bukan nk bermain dengan politik bisnes..
tp nk berkenalan dgn org2 atasan..
supaya otak kau lebih berkembang berbanding org2 biasa..
aku nk jadi org luar biasa..bukan biasa2..

td aku bace surat khabar,program tv yg aku masuk tuw start 15may..7.30mlm.
setiap ari ahad 7.30..prime time tuw..
recording dh habis..maybe lepas nie ada PC kowt dgn tv3..

aku skang nie sedang giat mencari lubang pintu rezeki..bukan lubang buntot.
aku dah bernaza pd diri aku sndiri..
*aku nk blanje bdk2 kelas aku mkn ble aku dh kumpul duit gaji..
aku kena tunaikn..ada sbb..

tq kawan sbb tolong.. =) 2 jer yg aku mampu ckp..

aku mengharapkan rezeki aku murah lepas nie..
aku xdelah sehebat senior..tp aku reti lah skit2 buat keje..
klu production korg memerlukn krew,buzz me..
thanks to olin. =)
ingat jgak kau kn kate2 aku aritue..
biasanya,klu aku ckp cmtu kat kwn2..diorg sume akn senyap..
tp kau mcm berusaha cari rezeki utk aku..
terima kasih.. =)

kadang2,hidup kita nie jangan ckp benda2 yg bongkak..
kau ckp kat semua org kau ado..tp nan ado!
seyez aku tgh risau dgn kau..
klu bdk2 hingusan boleh lar kau ckp cmtu,tp kau ckp org yg dh berjaya kot!
diorg kompem lar tau dari A-Z..
jangan ckp besar..kau harus sedar..kau akan jatuh ble kau berterusan camnie..

rezeki...rezeki...

1 comment: