Wednesday, January 18, 2012

waktu ini,aku sangat sibuk dengan kerjaya.
tiada masa utk berehat..
tiada masa utk melepak..
tiada masa utk tido yg panjang..
tiada mase utk beremaja..
dari pagi hingga ke lewat malam..
kerja..kerja..


bagi aku,waktu remaja sudah tamat.
sekarang mula berjinak jinak dgn alam dewasa.
walaupun agak kekok tp aku terus mencuba.
pemikiran lebih ke arah tua..tiada politik.


peristiwa lama,akan dijadikan pengajaran.
setiap apa yg berlaku,akan dijadikan pengalaman.
pada waktu ini,perasaan utk berkasih sudah mati.
sekarang,kasih seperti perkara bodoh utk org muda.
angan2 semata mata.
bazir masa.
bazir wang ringgit.
bazir tenaga.
bodoh.
kadang-kadang,itu yg aku rase.
dan aku xtau knp aku fikir mcm tu.
aku kena buang cepat2 sbelum ia melekat.
sbb aku pernah bercinta.
ia indah.ikhlas.romantik.syg.everything.


"jodoh adalah rahsia Allah" - haney sazila.


mungkin semua nie,sbb aku..
yes,aku bersalah.


dan mungkin juga aku x sekacak aron aziz.
atau mungkin juga aku miskin.
ataupun aku x seromantik seperti orang putih.
haha.sengal.


dunia..kau mempesongkan aku.
syaitan semakin ramai mendekati aku.
aku lemah.aku x kuat.
aku perlukan petunjuk.
aku perlukan seseorang yang boleh membawa aku ke jln yg betul.
aku perlukan seseorang.aku perlu itu..
aku harap,suatu hari nanti dia akan muncul..
tolong aku..aku merayu..
hati aku keras..tolong lembutkan..
dulu..aku x mcm nie..
kedunian yg buat aku mcm nie.
kau tolong dtg,dan beri tunjuk ajar kpd ku.


harap kau sihat selalu.
kau wanita paling hebat yg pernah aku miliki.
terima kasih.
semoga bertemu jodoh baik baik.
tak seperti aku.

No comments:

Post a Comment