Thursday, February 19, 2009

waaa!!!!

hey,,hmm..

xtau nk tulis ape..

aaa..makin hari,makin busy dgn stdy..sekarang nie,stiap hari aku tdo dlm kol 3-4 pagi utk menyiapkan asgment yg begitu berlambak mcm setan..setan pun xde bwat asgment smpi camtu..so,aku slalu tdo wktu ptg utk cover blk ari mlm nya spuya xngantok aku nk bwat asgment..

now! sume da beres! aspriasasi asia,siap! sosiologi,siap! cinema malaysia,siap!
hehehe...agak tenang jgak lar otak aku..tp,ada beberape lg keje yg blom aku setelkan..
short film nxt week baru nk gi shooting..sume kelengkapan dh bersedia,tggu nk berperang jer..
ok! pasal scoot pink aku..makin lame dia makin x sihat.. da byk problem..hish..duit lg tuw..
byk btol aku kluarkn duit utk dia..ko jgn mampos trus suda..aku nk blk kL dari shah alam xde kenderaan kang..kreta dh xde...skang klu ada ape2,harapkan kreta sewa kat gerai tuw jelar..
nk ke sane,ke sini..aku bukan merayau okey! nie sume pasal akedemik aku gak..nk pegi tgk teater lar,shooting,n wutever lar..

final exam dh nk dekat..takot! seram! urgghh...broadband aku xbayar lg nih,susah tol aku nk bwat asgment..aku on9 nie pun kat cc..alang2 nk cari maklumat kat sini,aku on9 trus lar..kn..
byk lg citer nk tulis nie,,tp aku xbwak duit byk sgt skang nih nk byr duit cc nie..
ok lar..dada..

1 comment:

  1. alhamdulillah la sket2 assignment kte siap gak! tp tu la satu je cibai tu research writing tu. hadoiii. takpe, aku doakan scoot kau yg elok2 saja.

    ReplyDelete