Saturday, March 28, 2009

ngantuk arr..



skarang tepat 3.00 pagi...
aku still membulatkan mata utk menyipkan asgment..
ble dh agak2 bosan,,layan blog r jawabnye...

1 asgment dh setel.!
tggal 2 lg...
nxt week kena submit..
yarr..sgt penat..
n..xde mase nk blk kL..
(padahal kL n shah alam bukan jauh mane pun)

aku rase nk gi bercuti lar...
jom!
kita gi pangkor?!
best ker tmpat 2?
aku xpernah smpi lg kat situ..

weh!
korg leh x bwat asgment utk aku ak?
subjek sikologi n research writing..
aku bayar brape jer korg nk...
okey?

hmmmm...

final exam...engkau makin mendekati aku...
skejap jer rase nk abis sem..
asal rase skejap sgt ek?

last sem aku dpt pointer 3.0..xbyk..
aku harap diz sem,lebih skit dari 2..
amin!

skang nie..nk tdo ker,nk trus kn bwat asgment..
mata da ngantuk nie...
keje byk lg,,,
tilam dh memanggil..
sedap jer aku tgk member2 len tdo..
aku nk join gak,,
nk tdo ker xnk?
hmm..jap lg r pikir,,

ari ahad nie ada bengkel filem pendek..
aku nk pegi..walaupun x wajib,,
saje..nk tmbahkan ilmu dan kefahaman dlm dada aku nie,,
kerjaya nk letop2 jer,tp klu aku xgi camne nk jd yg meletop..
tmbahkn kemahiran,,tambahkan pengalaman..

"pikir 3 langkah kehadapan"
nie lah perkataan yg bapak aku slalu ckp kat aku..
sgt besar maknenya tuw..


okey lar...
chiow,,




p/s : broadband nie asyik disconnect jer! bengang lak aku!


2 comments:

  1. pelik la kau ni....
    papepun...i wish you very gud luck in final

    ReplyDelete
  2. sesuka hati mintak org buatkan asimen...hahahha...
    ehhh.. pangkor best wehhh! pegi lahhh.. ehehe

    ReplyDelete