Friday, March 20, 2009

hmmm...

Sekarang nie aku kat syarikat TRSB production bagi menyiapkan keje2 akhir editing hide/seek..byk masalah maa..
konti byk lari..heih,camne nie...
nasib bek boleh cover dgn editing..kn..duyhh...
arinie ari jumaat,spatutnya aku ada kelas pagi nie,tp terpakse ambik MC sbb nk siap kn mende alah nie..terpakse..

final exam lg 2mggu.. asgment byk lg tertangguh..
acting test,nxt week...duhh..pening3..
acting test nie lak,aku bawak karektor mak nyah!
fuhh,ntah boley ker tidak nnti..
wish me luck!

aku serabut gler nie..
urghhh...
klu keje2 aku ada org tolong bwat kn best..
hmm...
aku nk duit...
ada sape2 ley bg aku duit?
aku nk bli mcm2..
aku mmg mengumpul duit,tp aku malas nk menunggu..
tggu smpi duit 2 jd byk..
tp ble nk menghabiskannye,dlm 1 hari jer da bley setel!

malas!
pening!
takut!
serabut!

skang tgh hujan,,klu tdo kn best..
gi dating dgn gf ker..hihi..
(gatal)

klu skang duit aku tgh byk kn best..
klu skang semua asgmnt aku da setel kn best..
klu skang aku ada kreta mini cooper kn best...
klu skang aku dapat projek bwat filem kn best.. =O
klu skang ada org call aku nk bg aku duit kn best..
klu skang ada org call nk teman or layan aku kn best..
klu skang aku xde ape2 masalah kn best!
best kn!
best x??
wehhh??

k lar,aku nk sambung keje aku..

"majulah sukan untuk negara"

No comments:

Post a Comment