Tuesday, April 27, 2010

kau.

aku memohon maaf dari kau...aku tdk berniat utk menyinggung perasaan sesiapa terutama kau...aku bodoh..x pandai menjaga hati kau...mgkin keadaan sekarang ini menyebabkn aku jd begini..aku bingung..aku buntu..aku juga keliru apa hala tuju aku...mungkin kata2 maaf aku tdk bernilai apa2 bg kau..aku paham...tdk mengapa...aku perlukn ruang utk mengisi bebanan aku yg sarat nie..tolong..bg aku ruang dan peluang utk aku hidup bergembira bersama kau...aku perlukn semua itu sebelum aku mati kerana bebanan gila di otak aku ini...aku merayu kepada kau,bangkitkn aku dengan keriangan kau..kerana aku sedang berada di lembah emosi yg ingin membunuh diri...tolong aku..angkat aku kembali seperti dulu..aku perlukn tongkat utk aku berjalan.. engkau tongkat aku..dan aku perlukn kau..

=(

1 comment: