Sunday, December 12, 2010

nk balik.

yo dh kluar gi keje (shooting)..sorg2 lg aku mlm nie..
dh berjam2 aku berkurung kat rmh..
tido..masak..tgk movie..tido blk...

man n faiz dtg td..ok r..
walaupun skejap jer...
tq beb..

n skang aku buntu blk..
apo nk bikin..
cuti nie bosan..
pada mulanya nk blk rumah..
sbb cuti kn...
tp aku xjd nk blk...
sbb nk kluar..

okey jd benda lain..
frustt.. (-_-)

lepas nie makin bz dgn shooting..
mmg x dpt blk ar aku..
hmmm...
geram plak ble x dpt blk..

utk kwn2 di ampng,rajin2 lar dtg shah alam..
sbb aku dh jarang blk sane..kui3..
korg tau kn sbb ape...

smalam mkn sedap setelah mengumpul duit,,
lepas geram lah nie kiranya..
asyik mkn benda yg ala2 bujang2 jer kn...
mkn di area taipan subang..

ble laa aku dpt blk rumah..
haihhh..

No comments:

Post a Comment