Friday, December 17, 2010

orang keaslian..


seminggu jer lagi...24 tarikh keramat... sume bdk2 FACT kompem x sabar ngan tarikh nie.. tp aku x.. sbb.. ari ahad nie aku akan ker perak.. selama seminggu.. kitorg akan masuk perkampungan org asli..! adooyyaiii....haihhh... katenya,dari kL ker perak (ker jeti) mengambil mase 6jam.. then naik bot dalam 1jam (klu bot laju gler babbss)..katenya lah.. then naik kete 4WD (memasuki hutan) beberape jam mengikut cuaca.. ayyoooo...kompem bontot kematu bagai sume! paham jelah kan ble dh masuk perkampungan org... org asli lak 2.!! katenya kitorg akan tdo di dewan.. dewan? boleh laaa...daripada aku tido rumah panjang 2 kn... nie ala2 majalah 3 lar kitorg bwat.. masuk perkampungan then rakam budaya2 org asli disana.. sekarang musim hujan..sah2 la aku berlumpur tiap2 hari kat sane.. barang2 x carik lg nihh... beg camping dah xde..da bg blk kat tuan empunya diri.. sleeping bag aku ada kat rmh baru lak dahh.. haihhh....camne nie...nk gi ambik,xde mase lak... kena beli jgak krim2 anti-nyamuk sume 2..klu xbli mampos aku nnti.. nk ajak yo gi,dia dh blk kelantan da... aku sorg jer kat umah nie haaa... harap2 ptg nie dpt blk awal,,nk bli barang maa!!

org ckp "masuk kandang lembu,mengelembuuuu.....masuk kandang kuda,mengudaaaaa..."
hahahahahaha...(salah kn ayat aku tuw?) so maksudnya,ble nk masuk 'kandang' org asli..aku kena mengaslikn diri aku ker?? camne??? xyah pakai seluar..juz pakai cawat jer camtu?? haha. mmg nnti aku ngan pokok xde bezaa.....same jer...

ok sekarang 8.00 pagi..
aku nk kena chiow dulu.. ada shooting di UM.. (dalam otak aku sbenarnya tgh meracau2 dok pikirkn pasal kat perak nnti) haihhh...btw, wish me luck guys... pada sesiapa yg nk gf org asli,nnti aku tolong carik kn.. aritue aku ada jumpa org asli kat slim river dulu,hitam mcm bontot kuali...nk?? azman kompem nk punya..haha..

k lah.. komprak2 tunoi sangji ngampuurrr pek golugor...(bahse org asli)
maksudnye : bye.

No comments:

Post a Comment