Saturday, September 24, 2011

maaf..aku bengang

org tua nie dh kenapa agaknye?
meroyan x tentu pasal...?
period ker? muka mcm dh monopos..tp make up mengalahkan artis.
berangan letak name datin.. Datin Cbom II..
jadah maksudnye 2?

ada ker aku kutuk org2 yg x secantik bidadari?
ada ker aku kutuk kat komen 2?
umur mcm dh sebaya dgn mak aku..
tp mak aku mcm 100x better lar dari datin..
mak aku waraq' orgnye..
mak aku carik akhirat..
datin nnti bwk bedak2 make  up datin 2 ker kubur skali..
haaa...senang nk bersolek dlm tanah 2 nnti..
kn?
tebal nk mampus make up kau..
'kelassssssss kau maria..'

nk bergaduh dgn org muda..
mcm x matang..
mane sifat keibuan?
mane sifaf kedatinan?
alahai datin..

tiba2 nk hangin,,
skati aku lar..wall aku..fb aku..
ha kn aku dh trus terang ckp ank kau hitam..
haa..sedap x?
knp trus delete sy datin?
malu ker dpt anak hitam?

bersyukur lah datin dgn ape yg ada..
ada pasangan yg xley dpt anak pun ada haa..
kesian..
yg ada ank nie,x reti nk bersyukur..
haihh..


p/s : jgm main sial dengan aku.

No comments:

Post a Comment