Friday, February 10, 2012

aku akan bz sampai bulan 4 mengalahkan org bisnes juta2..
muda2 dh kejar job ratus2 ribu..
effort kena lebih skit..
penat jgn ckp lah..
sakit hati? peh! simpan dlm aje...
gaji x masuk lg.. =.=
masalah bank dan loan melanda...mcm haram..
benda tidak begitu sukar,cuma proses mengambil mase..

terasa nak sambung belajar..mmg nak sambung..
tp rase takut..takut dgn subjek degree...
tp klu projek2 shooting..gua x risau..
gua boleh score..(dgn rase bongkak)

hari2 mengejar duit...
sume benda kena pakai duit..
makin lame makin mahal..
makin lama kerja makin menggila..

pada masa sekarang,klu ko ada kerja tetap
and xde 'side income', kau hidup ibarat miskin walaupun
gaji dh cecah 2ribu..
hidup di kuala lumpur mmg mcm nie..
semakin takut aku nk hidup di bandar..
peh!

tp yg penting..aku nak sambung belajar...
xtau bila..
bye.

No comments:

Post a Comment