Thursday, February 2, 2012

time si cantik berpunya,si kacak berkenyit mate..
si cantik bangga sbb si kacak main kenyit2 dgn dia..
ble si cantik single,semua lelaki jadi baik dgn dia..
tiba2 si lelaki jadi caring dgn secara tiba2..

si cantik : "aduh..sakit cuping telinga.."
si lelaki : "haa?!! sakit knp?? camne ley jd camtu?? baik awk pegi klinik..jom sy bwk kan..!"

------------------------------------

si ibu : "aduhh..sakit cuping telinga..."
si lelaki : "...................................." (krik krik krik krik)

-----------------------------------

lelaki ada sifat ke hero an dia..
tp kadang2 hero yg jenis 'pffffttttt..'
time2 mcm nie lar si cantik suka..
berdamping dgn lelaki2 yg cuba mengambil hatinya..
tipu klu kau menafikan!!

si cantik akan merasa sedih di awal hidup bersingle..
tp pabila si musang dh dpt bau si single,hah!
hidup jd indah lah!

"aku femess!! semua lelaki nak kat aku..! mampus kau ex.!! aku benci kau! muka indon!"

dan time nie jugak lah lelaki bergelar ex akan dihitamkan dgn kata2 itu..
bersabarlah lelaki2 ex...kesian kamu semua..
berdiam diri sahaja okey?
klu nk berborak lg..mari kumpul semula..

dan aku rase ex aku xkn menghitamkan aku dgn kata2 itu..
dia baik..aku tau dia baik..
dan aku xkn buruk kan dia..
sbb ape..aku pernah cinta dia..

end.

No comments:

Post a Comment