Monday, January 3, 2011

3/1/2011

hari pertama kelas.
tiada ape yg menarik.
aku agak selekeh hari nie.
sbb kelang kabut siap2 pagi2 buta..
yelah,sminggu cuti..sminggu jgak bangun lambat..
so bangun pagi dh liat skit.

rumah bujang sudah baru..
okey,puas hati jgak..
besar n luas..
perabot/sofa sudah tersedia ada..
boleh tahan..nice..

semester nie aku nk cool down skit..
xnk huha2 sane sini lebih2..
shooting,aku akan all out mcm biasa..
ini last semester..
kena 'lagak' mcm senior..tp badan mcm junior..

coming soon..
diploma showcase..
takowt dpt team yg bingai..
"ckp besar,keje mcm labu ayam"
teringin nk memilih rakan2 yg mempunyai 'kepakaran' yg tersendiri...
seperti M/R/P/Y/A/O/I/S
semester 6,boleh nmpak siapa yg bagos..dan siapa yg berlemak pada akalnya..

shooting akan dtg,aku akan mnggunakan 100% camera dslr..
jika bolehh...
aku dh bwat perancangan..
sesiapa yg bakal jd team skali ngan aku..aku akan terangkn kesemuanya...
aku dh test..sgt cun...wa x tipu..

=======================================================

rindu cik aby lg..

No comments:

Post a Comment