Wednesday, January 5, 2011

group 4

kumpulan aku sgt terbaik dari ladang..
setiap org ada kepakaran masing2..
ini yg aku nk...
tiada bdk yg dungu dlm kumpulan aku..
semua okey..

paling best..
ble meeting,semua bg idea masing2..
semua bersuara..
xde sorg pun yg bisu..
permulaan yg bgus..
aku suke..

kitorg sedang melakukan pre-production (perancangan/idea) bg short film "REMBAT"..
penceritaan sgt okey,.,tp agak berat dari segi art...
kitorg kena work hard on art department klu nk nmpak gempak..
klu x,ia akan nmpak film murah...
tp aku x risau sgt,sbb ada bdk art yg hebat dlm group aku..
tp itu sume perlu $$ jgak...kta tgk camne nnti..

----------------------------------------------------------------------------------------

siapa yg yakin bf dia kacak,atau diri sendiri kacak,atau abg dia kacak, sila hubungi aku...
sbb kami memerlukan extra yg ramai dan watak2 sampingan dalam s.film nie..
muka2 yg ala2 samseng pun boleh! lg cun..
kitorg akan bwat casting...nnti aku akan inform ble sume dh setel..

sekian..

No comments:

Post a Comment